Datasheet

Vzdálený elektronický podpis dle eIDAS 2 a systém eSign ProID/Monet+

Kvalifikovaný elektronický podpis, pečeť a časové razítko odkudkoliv
Stáhnout

Potřebujete vyřešit kvalifikovaný elektronický podpis, pečeť či časové razítko? Pokud potřebujete centralizované řešení s možností vzdáleného podpisu i z mobilů, stáhněte si náš podrobný datasheet.

Pro stáhnutí datasheetu vyplňte formulář

    Vyplněním formuláře souhlasíte se zpracování osobních údajů.

    Obsah dokumentu

    • Právní rámec el. podpisů
    • Druhy elektronických podpisů (prostý, zaručený a kvalifikovaný)
    • Nová legislativa – Evropské nařízení eIDAS 2
    • Systém pro vzdálený podpis dle eIDAS 2
    • Integrace do systémů organizace
    • Jednotlivé komponenty systému
    • Autorizace a autentizace uživatele
    • Další scénáře autentizace – Využití pro zaměstnance a zákazníky

    Proč je elektronický podpis tak důležitý?

    Žijeme v překotném, digitalizovaném světě, kde je osobní a pracovní život zcela propojen. V situaci, kdy většina zaměstnanců využívá remote work a zákazníci jsou zvyklí veškeré nákupy či operace dělat online, je klíčová rychlost, efektivita a bezpečnost. 

    Neoddělitelnou součástí tohoto trendu je digitalizace veškerých dokumentů a dokumentových procesů. A s tím souvisí jeden důležitý prvek – elektronický podpis. Ten zajišťuje autenticitu a integritu digitálních souborů a jejich právní platnost. 

    Náš certifikovaný systém eSign řeší všechny tyto potřeby a nabízí unikátní, uživatelsky příjemné rozhraní, vystavěné uvnitř infrastruktury organizace. Ta se může stát poskytovatelem podpisů jak pro své zaměstnance, tak pro klienty či podřízené organizace.

    Chcete představit náš systém v reálném provozu? Řešíte specifické požadavky? Objednejte si bezplatné online demo.

    Proč by měly organizace začít využívat elektronický podpis?

    • Protože Lidé ho chtějí. Práce s digitálními dokumenty je jednodušší a rychlejší, než s jejich papírovou formou.
    • Protože Úspora nákladů. Přechod k digitalizaci znamená obrovskou úsporu prostředků, vynakládaných na provoz tiskáren, nákup papíru a dalších nezbytností.
    • Protože Snadný přenos dat. Digitální soubory se dají odeslat odkudkoliv a kamkoliv v reálném čase, nejsou zde žádné problémy s logistikou.     
    • Protože Snadná archivace. Nepotřebujete žádné skladovací prostory a zaměstnance, které se o ně starají. 
    • Protože Automatizace procesů. Nad digitálními dokumenty lze snadno vytvářet automatizovaná flow či je přenášet do různých firemních systémů. 

    Elektronický podpis je nezbytným prvkem pro bezpečnou digitalizaci organizací, které potřebují rychle a efektivně pracovat s dokumenty a administrativními procesy.

    Další brožury a případové studie