Management digitálních certifikátů
CMS – Webový portál pro evidenci a správu vydaných karet
Chcete mít pod kontrolou vydané karty uvnitř vaší organizace? Znát jejich historii, obsah, jejich držitele či akce, které s nimi provedli? Pak použijte modul CMS – Card Management System.
Modul pro správu uživatelských certifikátů
Všechny informace na jednom místě
Pro každou organizaci je mimořádně důležité mít pod kontrolou vydané čipové karty a znát jejich historii. Zaměstnanci s nimi provádí řadu citlivých operací – přihlašují se do systémů, podepisují dokumenty, otevírají firemní prostory. CMS je speciální webové rozhraní, ve kterém můžou administrátoři v reálném čase vyhledat všechny důležité informace o kartách a jejich uživatelích.
Jaké problémy vám pomůže vyřešit aplikace CMS?
- Budete mít kompletní přehled o všech vydaných kartách uvnitř organizace.
- Budete mít auditní záznamy o všech provedených akcích jednotlivými kartami i změnách na samotných kartách.
- Budete znát všechny uživatele karet, jejich oprávnění a vydané klíče.
- To vše s možností rozsáhlé filtrace a podrobného vyhledávání.
K čemu slouží aplikace CMS?
Webová aplikace CMS slouží k jednoduchému vyhledávání informací v centrální evidenci karet. Tuto aplikaci využívají především správcové karet a také auditoři bezpečnosti. Neprivilegovaní doménoví uživatelé nemají pro prohlížení webových stránek oprávnění.
Pro práci s ní je třeba použít webový prohlížeč, který podporuje integrovanou autentizaci (např. MSIE, Edge, Chrome). Adresa WWW CMS je nastavena jako důvěryhodná pro odesílání doménových pověření.
Jaké funkce CMS nabízí?
- Vyhledání informací o kartách – umožňuje vyhledávat jak na základě vlastností karet (např. číslo karty), tak uživatelů.
- Zobrazení informace o kartě – po vyhledání se zobrazí všechny potřebné údaje konkrétní karty.
- Zobrazení změn dat na kartě – zobrazuje seznam změn, provedených na vybrané kartě. Typicky informace o vygenerování páru klíčů, uložení certifikátu či smazání certifikátu s klíči.
- Zobrazení obsahu karty – slouží pro zobrazení informace o klíčích a certifikátech, uložených na zvolené kartě.
- Zobrazení informací o uživateli – zobrazuje informace buď o uživateli karty, nebo původci auditované události.
- Zobrazení statistiky karet – zobrazuje souhrnné informace o provozovaných kartách.
Zobrazení auditních událostí vydaných karet
Tato funkce je vytvořena pro snadný audit případných bezpečnostních incidentů a komplexní pohled na události spojené s kartou. Zobrazuje všechny události, které byly realizovány nad zvolenou kartou, včetně:
- Času, kdy daná událost nastala
- Uživatele, který měl kartu v držení v okamžiku dané události
- Uživatele, který danou událost prováděl.
Seznam je setříděn od aktuálních událostí po nejstarší události.